Deze website gebruikt cookies voor een optimale gebruikerservaring. Door onze website te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies. - Meer informatie - Sluit dit bericht

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

U ontvangt direct een bevestiging/factuur per e-mail. Mochten bepaalde gegevens niet kloppen dan verzoeken wij u direct per e-mail de correctie(s) o.v.v. van het factuurnummer aan ons door te geven.


Worden bestellingen ook in het buitenland geleverd?

Jazeker. Onze vervoerder, PostNL, bezorgd pakketten over de hele wereld. Klik hier voor een compleet overzicht van alle landen.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bebebasket streeft ernaar om uw bestelling binnen 48 uur te verwerken, ook gepersonaliseerde cadeaus, echter geldt hiervoor een verwerkingstijd van tenminste 3 werkdagen.


Kan ik nagaan waar mijn bestelling op dit moment is?

Via de Track en Tracé code die van ons per e-mail ontvangt kunt u uw bestelling volgen.


De baby heeft drie voornamen, mag ik ze allemaal laten borduren?

Bebebasket borduurt maximaal twee voornamen en geen achternamen. Als de voornaam met achternaam wordt opgegeven behoudt Bebebasket zich het recht voor alleen de voornaam te borduren. Bij het opgeven van 3 voornamen wordt alleen de eerste voornaam geborduurd.

Houdt u er rekening mee dat een lange of dubbele naam kleiner uit kan vallen, afhankelijk van de te borderen oppervlakte.


Kan ik op ieder cadeau een naam laten borduren?

Een naam wordt alleen geborduurd op cadeaus waarbij de mogelijkheid wordt geboden om een naam in te voeren.


Wordt het cadeau dat ik laat bezorgen feestelijk ingepakt?

Alle cadeaus die Bebebasket verstuurd worden -zonder extra kosten- feestelijk voor u ingepakt.


Ik ben uitgenodigd op een Baby Shower, kan ik hiervoor een willekeurig cadeau zonder naam bestellen?

Als u in het vakje ` vul hier de gewenste naam in` vermeld ZONDER NAAM zal er geen naam op het product geborduurd worden.


Bestaat de mogelijkheid om een persoonlijke felicitatie met mijn bestelling mee te sturen?

Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid om een felicitatietekst in te voeren.


Mijn cadeau kan niet bezorgd worden omdat ik een foutief afleveradres ingevoerd heb.

Op het moment dat het pakje door Bebebasket retour ontvangen is nemen wij contact met u op. Nadat u opnieuw de verzendkosten aan ons heeft overgemaakt -en deze door ons zijn ontvangen- zullen wij het cadeau opnieuw opsturen.


Ik heb bij mijn bestelling een foutieve borduurnaam doorgegeven, hoe kan ik dit corrigeren?

Als u na ontvangst van uw factuur/orderbevestiging ontdekt dat u de te borduren naam foutief heeft gespeld, dan adviseren wij u z.s.m. contact met ons op te nemen en de correcte naam o.v.v. het factuurnummer, opnieuw -bij voorkeur per e-mail- aan ons door te geven: info@bebebasket.nl


Kan ik ook teksten op een deken/doekje laten borduren?

Het is alleen mogelijk om max. 2 voornamen van de baby te laten borduren. Korte teksten, bestaande uit twee worden, zoals `slaap lekker` zullen echter wel verwerkt worden.


Ik wil een dubbele voornaam laten borduren, kan dit op alle producten?

In principe kan dit, echter op kleine oppervlakten is dit misschien niet mogelijk. Bebebasket behoudt zich dan het recht voor om alleen de eerste voornaam te borduren.


Kan ik ook de geboortedatum laten bordeuren?

Geboortedata`s worden alleen geborduurd als de optie bij het door u gekozen cadeau staat vermeld.


Wordt de te borduren babynaam altijd geborduurd zoals op het voorbeeld?

Als u een hele lange of dubbele babynaam opgeeft kan het voorkomen dat de letters, i.v.m. een eventuele beperkte ruimte, kleiner uitvallen.


Ik wil een brievenbuscadeau naar een ver land laten sturen, maar vind de verzendkosten in verhouding te duur, kan het cadeau ook als brievenbuspost gestuurd worden?

Voor cadeaus die in Nederland als brievenbuspost verstuurd worden geldt dat dit ook naar andere bestemmingen kan. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.


Is mijn te ontvangen bestelling altijd gelijk aan de afbeelding/beschrijving?

Bebebasket streeft ernaar om volgens de exacte afbeelding/beschrijving te leveren. Mocht één onderdeel van de bestelling (tijdelijk) uitverkocht zijn, dan behoudt Bebebasket zich het recht voor dit artikel met een gelijkwaardig of een soortgelijk artikel van hogere waarde te vervangen.

Copyright © 2017 Bebebasket, Inc. All rights reserved.